رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی شمشیربازی| عملکرد ناامید کننده سابر ایران با کسب عنوان سیزدهم جهان

18:52 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۷۸۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی اسلحه سابر ایران در پایان رقابت‌های تیمی جام جهانی سابر در مادرید در جایگاه سیزدهم جهان ایستاد.

خبرگزاری میزان – روز دوم از جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از صبح امروز(یک‌شنبه) با آغاز رقابت‌های بخش تیمی و به میزبانی مادرید اسپانیا برگزار شد که تیم ملی اسلحه سابر ایران پس از استراحت در گام نخست در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی تیم گرجستان قرار گرفت و در حالی که سابریست‌های ایرانی تا امتیازات پایانی از رقیب اروپایی خود پیش بودند، اما در نهایت با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ مغلوب گرجستان شدند تا تیم ایران با این شکست از صعود به جمع ۸ تیم برتر جهان بازماند.

تیم ملی اسلحه سابر ایران با شکست مقابل گرجستان و برای کسب مقام نهم به مصاف تیم تونس رفت، اما در ادامه روند ناامیدکننده سابریست‌های ایرانی تیم اسلحه سابر ایران با نتیجه 45 بر 44 مغلوب حریف نه چندان شناخته‌شده خود شد تا به این ترتیب شانس رسیده به عنوان نهم را هم از دست بدهد.

در ادامه و برای کسب جایگاه سیزدهم جهان تیم اسلحه سابر ایران در ابتدا با حساب 45 بر 40 از سد اسپانیا گذشت و سپس با نتیجه 45 بر 31 پین را از پیش رو برداشت تا در نهایت رده سیزدهم جهان را به خود اختصاص دهند.

سیزدهمی اسلحه سابر ایران در جام جهانی مادرید در بخش تیمی در حالی کسب شد که این تیم در جام جهانی گرجستان پنجم و در جام جهانی مجارستان هشتم شده بود و حتی در آخرین مصاف خود با گرجستان با نتیجه 45 بر 34 به برتری رسیده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *